Kundak | Konular | Kitaplar

Survivor Nazenin Tokuşoğlunun Panama Haberi

Nazenin tokuşoğlu Panama da ünlüler takımında yarışan isimler arasında ve survivor yarışmasında gazeteciligi askıya alacak..

Fakat nazenin tokuşoğlu özel izinle yarışma öncesi son haberini yaptı ve haberturk egönderdi.. Zorlu bir yolculuktan sonra Panama'ya ulaşan ekip, bir süre keşif yaptıktan sonra uyumak üzere otele çekildi. Ancak Tokuşoğlu, kendisine eşlik eden Bennu Gerede ve eski futbolcu Ümit Karan ile Panama'da keşfe çıktı. Survivor adasına gitmeden önce son haberini yapan ve haberinin başına "Gazeteciliğimin son, Survivor'lığımın ilk günü. Birazdan telefonumu elimden alacaklar, ıssız adanın ortasına bırakacaklar. Hakkınızı helal edin" notunu düşen Nazenin, yolculuk öncesi ve Panama'ya vardıktan sonraki ilk izlenimlerini Habertürk okurları için yazdı..

Tüm ekip havaalanında buluştuk. Ümit Karan hayranlarının yoğun ilgisi yüzünden en geç gelen isim oldu. İçeri girene kadar tezahürat yaptılar, havaalanı "Ümit Ümit' sesleriyle inledi.
- Herkes çok yorgundu. Çünkü neredeyse herkes o gece hiç uyumamış. Sabah 06.00 uçağıyla önce Amsterdam'a oradan da Panama City'ye geçtik. Yolculuk yaklaşık 18 saat sürdü.
- Cengiz'in kasları tek kelimeyle inanılmaz. Acayip çalışmış. Dağhan Külegeç, Cengiz'e "Abi çok emek sarfedip yapmışsın o kasları, ben kendimden çok senin için üzülüyorum" deyince tüm ekip kahkahalara boğuldu.
- Havaalanında kafamızı uçaktan çıkarır çıkarmaz inanılmaz bir sıcakla karşı karşıya kaldık. Sanki biri sıcak hava üfleme makinesini yüzümüze tutuyordu. Herkes "Eyvah burada kavrulacağız" diyerek kaygısını dile getirdi.
- Akşam Panama City'nin en güzel deniz ürünü restoranlarından birine gittik. Doğukan "Ben bunları size yakalarım" diyerek iddiasını ortaya koydu.
- Panama'daki ilk gecemizde herkes uyuklamaya başladı. Ayrıca sabah erkenden yola çıkacağımız için akşam 22.00 gibi herkes odalarına çekildi. Ben, Ümit ve Bennu hariç. Panama kazan biz kepçe misali gezmeye başladık. Sokak satıcılarıyla sohbet ettik. Ümit de bir taksiciyle sohbete koyuldu. Sahilde güzel bi bar keşfettik. "Biz Survivor'ız" deyince halk inanılmaz bir ilgi gösterdi.
- Dağhan Külegeç ile Ümit Karan'ın kavga ettiği yalan. Aksine tüm ekip birbirini çok sevdi.
- Burada en fazla konuştuğumuz şey kıyafet. Herkes yanında koca bi valiz getirmiş kararsızlıktan ama bu koca valizden sadece bir ada, bir yol kıyafeti çıkacak.