Survivor 2015 Almeda Abazi Kimdir


Survivor 2012 ünlüler gönüllüler yarışmasına katılan Almeda Abazi 2015 survivor all stra yarışmasında yine ünlüler takımında yer aldı

Ünlü manken Almeda abazi 1992 doğumludur.

Şuan 20 yaşında olan Almeda Abazi lise eğitimini İstanbul Özel Tarhan Koleji'nde tamamlamıştır. Aydın Üniversitesi Bil Sanat Akademisi oyunculuk bölümünde eğitim almıştır. Şu ana kadar sinema filmleri Konak ve Şov Biznıs ile TRT dizisi Ayrılık’ta rol almıştır. Üniversite eğitimine Devlet Konservatuarı öğrencisi olarak devam etmektedir. Aslen Arnavutluk'lu olan Almeda Abazi Miss Tiran, Miss Albania ve Miss Globe Kainat Güzeli ödüllerini kazanmıştır.

Katıldığı televizyon programlarında yaptığı amatör danslarla beğeni toplayan Almeda Abazi, Acun Medya tarafından 2011 yılında ikincisi yapılan Yok Böyle Dans'ta yarışmış ve Özge Ulusoy ve Alp Kırşan'ın ardından 3. olmuştur.survivor 2012 ünlüler gönüllüler yarışmasında da sona kalmayı başaran yarışmacılardan olan almeda gösterdiği performans ile all star yarışmasında yer almayı başardı..

Bakalım 2015 all star da almeda abazi nasıl bir performans sergileyecek

almeda 2 oyun diyil survivor başlanqıcından bütün oyunları kazan

almeda 2 oyun diyil survivor başlanqıcından bütün oyunları kazandı almeda her zaman güçlüydü ve öyle kalacak

almeda seni seviyorum

almeda sen begüm severlere bakma onlar seni kıskanıyor irkin oldukları için ben seni çok seviyorum almeda çok tatlısın çok iyi ve temiz kalplisin begüm gibi kötü değilsin ondan daha güzelsin ondan daha temiz klaplisin seni seviyorum kızların 1. cisisin

almeda güçlü bir kız

almeda güçlü ona begümün sayfasında kötü sözler söyleselerde o kötü sözlerin hepsini begüm hakk ediyor.

almeda eyer son dorde kalsaydi eminim araba odulunu o kazanirdi.

begum araba odulunu hak etmiyordu.

almeda senin tarafını her zaman tutuyorum

sen çok iyi bir kızsın.

almedaya çok az iyi yorum yapılması beni üzüyor.

almeda seni bence kıskananların sayı çok.

bu seni üzmesin

almedanın daha çokms eveni vvrr lameda severler bastırıyoruz hadi almeda seni çok seviyorum bundsn osnra bütün iyiyi yorumlar almedaya kötüleri begüme çünkü zaten öyle

begüm çok ama çok çirkin biri

almedaysa güzeller güzeli.almeda begümden 1000 kat iyi biri.

almedayı ççookk seviyorum.

almedaya çirkin diyenlerden nefret ediyorum.kız çok güzel.hemde 3 defa güzellik yarışmalarında 1-ci olmuş.güzel olmasaydı güzellik yarışmasında 1-ci olmazdı.

ıyyyy ALMEDANIN TİBE BAK YUMURTA ÇAK IYYYY

ıyyyy almedanın tibe bak bi bebek görse korkudan ölür ama begüm öylemi begüm bebeğe baksa bebek ayaklanır begüm almedaya 123456789000000 bin basar almedaya güzel deyip begüme çirkin diyenler hayavan oğlu hayvan almeda begümü kıskanıyor anılla begüm birbirlerini seviyor ama almeda onların aralarını bozmaya çalışıyor finalde en çok begüm güzeldi almeda krooo hem dostluk yemeğine gelmemiş yüzü çirkin olduğunsan herhalde gelseydi b*k gibi giyinir gelirdi ama begüm çok güzeldi pembelere bürünmüş canımmm begümüm

almeda guzel begum cirkin

once sen rakamlari oyren ondan sonra almedaya yorum yap.yazdigin rakam hic yok bile.anladinmi SALAK.almeda hic bi zaman cirkin olmadi ve olmayacakda.

aa yeter

begümü tutmandan almedaı ne kadar kıskandığını belli ediyosun hem anıl almedaya aşıktı bi kere tamam mı bilip bilmden konuşma eğer begüm dediğiniz kadra güzel lsaydı almeda değil begüm dünya güzeli seçilirdi ama kim seçilmiş almeda ne oldu bgüm severler kapak olsun almeda dünya güzeli begüme almeda 100000000000000000 basar sensin kroo ayrıca boka benziyosundur çünkü begümü sevdiğine göre haha

almeda aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

almeda aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa seniiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

cok ama cok haklisin almeda guzel

almeda genc bi kiz begumse 24 yasinda ancak 50 yasinda gosteriyor.

ulan sen ne soyluyorsun

bence sen almedani kiskaniyorsun.almeda cccccccoooookkkkk guzel.anladinmi.SALAK.almeda sana ve begume 1000000000 basar

almedayı kıskanıo begüm ahahahahah

almeda gerçekten çok güzel azimli begümün sayfasında lamedaya şeytan demişler ama hiçte deil.asıl begüm şeytan arkadan herkese plan yapıo gerizekalı begüm .

A.L.M.E.D.A

Almeda oyunlarda pek iyi değil oyunlarda hep takım arkadaşları sayesinde ödül kazanıyor.Gülen varken Gülen'i yenebiliyordun.Ama artık herşey bireysel oldu ve sen birşey yapamıyorsun.Zaten elendin,Nihat seni koruyordu ama artık oda bıraktı korumayı.Tekbaşına kalıncada elendin.Ama boşver,onların Hasan abisinin,Hayimin üç,dört oyuna sakın bakma sen gönüllerin şampiyonusun.<3 <3 <3

almeda

o zamn almedanın ada birleşmesiinden sonra 3 4 oyunun syma kız süperdi ya herkesi yeniyordu şansın gülen begümü yerlerde süründürdü ya aptl eminim surrivoru izlimiyosundur sen

almeda aptal deyil

almeda aptal deyil.sensin aptal.survivorda almeda cok ama cok iyiydi. almeda yani guclu

banamı dedin

ben almedyayı savundum eğer bana dediysen almedanın güçlü bir kız olduğuna inanıyorum

almeda hem guclu hem de guzel bir kiz

almeda her zaman oyunlarda basariliydi.ancak survivordan cabuk elendi.o herkesin gonlunde 1-ci.almeda oyunlarda tek guleni diyil begumu sansini ve asenani yeniyordu.

Güzellikle olmuyor

Almeda seni destekliyorum ama artık eskisi gibi dayanıklı
değilsin.Halbuki orda en fazla sana yemek ödülü geliyor,motivasyonun iyi,survıvora ilk katıldığın günleri
hatırlıyorum Şansın,Begüm,Gülen,Asena...bunların hepsini
ezip geçiyordun.Artık böyle yarışmalarda sen yarışırken
kulaklarımı tıkıyorum heyacandan hadi yenecek,hadi yenecek
diyorum yok kardeşim olmuyor.Güzellikle olmuyor bu işler
baştan Survıvora katılırken düşüneceksin,bende gereken
güç varmı,dayanıklık varmı diye sonra istersen katıl,
istemezsen katılma dimi canım ama :):):)

almeda dayanikli

almedani kotulemeyin.o bu zamana kadar gucluydu.ve her zaman da oyle olucak.

sevirem

almeda seni cox sevirem

Almeda

Almeda seni çoook seviyorm.......

guzel kız

gercekten güzel bayan basarılı olur dıye dusunuyorum

kendilerini saldılar

sen kendini saldın artık seni desteklemicem

sen kimsin be

almedani desteklemiyenin sacini basini yolarim.ayrica almeda ister guclu olsun ister olmasin o gonullerin 1-cisi

SENİN DESTEĞİNE İHTİYACI YOK...

ALMEDANIN SENİN DESTEĞİNE İHTİYACI YOK ZATEN GÜZELLİĞİ VE GÜÇLÜ OLMASI HERKESİ BÜYÜLÜYOR

almeda iyice gözden düştün

almeda iyice gözden düştün yani
survivor başladıgı zaman sen begümü tel elle yeniyordun noldu yaa ne bu gevşeklik yatmaya mı gittin oraya

Beni hayal kırıklıgna ugrattın almeda kesin begümü yener derken her oyunda kaybediyorsun yaa güzellikle bir yere kadar gidersin biraz kendine gel artık bu gidişle çok kalmazsın orda

sen öyle zannet

iki oyunda kaybetti kazandı diye olmuyor cnm benim genelleme ye bakıcaksın hem en çok takipçileri olan biri olduğu için sorun yok

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Survivor Haftalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Son yorumlar

Kundak | Dantel | Kadin | Mhrs | Bilim