AKşam Gazetesi Kİme Satıldı

Çukurova grubuna ait show tv ,akşam gazatesi,sky 360 kanalı gibi birçok şirkete borçlarından dolayı tmsf tasarruf mevduat sigorta fonu tarafından el konulmuştu..sırayala satışa çıkartılan şirketlerden show tv ciner grubu alırken
Akşam Gazetesi ve SKY 360 kanalını Kolin-Limak-Cengiz ortaklığı satın aldı.

TMSF EL KOYMUŞTU

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), Çukurova Grubu'nun kamuya olan borçlarından dolayı grubun medya şirketlerine Mayıs ayında el koymuştu. Bu kapsamda Akşam Gazetesi ve Sky360 televizyonu da 24 Mayıs'ta TMSF yönetimine geçmişti.

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Survivor Haftalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Son yorumlar

Kundak | Dantel | Kadin | Mhrs | Bilim